WEBER – FACHOWE ROZWIĄZANIA BUDOWLANE
Weber jest światowym liderem w produkcji zapraw budowlanych. Oferuje fachowe, nowoczesne, kompleksowe rozwiązania dla budownictwa. Powstają one w oparciu o zaawansowane technologie, znajomość lokalnych potrzeb oraz międzynarodowe doświadczenie.
Marka Weber jest obecna na polskim rynku już od 16 lat (początkowo pod nazwą Terranova Industria Polska, następnie Weber Terranova). Utożsamiana jest z wysokiej jakości materiałami i rozwiązaniami elewacyjnymi, systemami ociepleniowymi, tynkami szlachetnymi, farbami fasadowymi, a także materiałami do układania płytek ceramicznych.
W wyniku fuzji z firmą maxit oferta Weber wzbogaciła się o podkłady podłogowe i posadzki przemysłowe, rozwiązania do pomieszczeń „mokrych”, zaprawy murarskie, tynki, keramzyt i wyroby wytwarzane na jego bazie, a także szczególnie wysoko cenione przez profesjonalistów specjalistyczne hydroizolacje oraz zaprawy do napraw konstrukcji żelbetowych marki Deitermann.
Od 2009 Weber w Polsce działa w ramach spółki Saint-Gobain Construction Products Polska, organizacji skupiającej producentów materiałów budowlanych z rodziny Saint-Gobain:
- Ecophon (dźwiękochłonne sufity podwieszane i panele ścienne),
- Isover (izolacje budowlane i techniczne z wełny mineralnej szklanej i skalnej oraz styropianu),
- Pam (rury, kształtki, armatura, uzbrojenie drogowe z żeliwa sferoidalnego dla wodociągów i kanalizacji),
- Rigips (płyty gipsowo-kartonowe i systemy suchej zabudowy wnętrz),
- Weber.
Aktualnie Saint-Gobain Construction Products Polska zatrudnia ponad 900 pracowników i posiada 11 zakładów produkcyjnych.
WEBER W POLSCE
Obecnie Weber w Polsce to: zespół ponad 400 pracowników, 6 fabryk wytwarzających gotowe mieszanki budowlane (w Gdyni, Górze Kalwarii, Ostrowcu Świętokrzyskim, Tarnowie Podgórnym, Wrocławiu) oraz keramzyt (w Gniewie), terminale logistyczne wraz z centrami barwienia.
Na rynku marka Weber jest reprezentowana przez ponad 80 handlowców, doradców technicznych, instruktorów, oraz licznych przeszkolonych wykonawców i projektantów. Dostępność produktów zapewnia ogólnopolska sieć blisko 1 100 punktów dystrybucji: hurtowni, punktów sprzedaży detalicznej i marketów budowlanych.
Marka jest w Polsce znakiem rozpoznawczym wielu znanych i uznanych na rynku materiałów budowlanych, produktów oraz kompleksowych rozwiązań z zakresu:
- elewacji (systemów ociepleń, tynków dekoracyjnych, farb),
- układania płytek i kamienia naturalnego,
- podkładów podłogowych i posadzek,
- wykańczania wnętrz,
- murowania, renowacji i napraw,
- hydroizolacji i zapraw technicznych Weber Deitermann,
- keramzytu Weber Leca®.